پیوند مو
نوشته شده توسط : Kusadasi-tour

آماده سازی برای پیوند مو - راهنمای جراحی کاشت مو- بخش ۱

قبل از عمل جراحی کاشت مو، مشاورین ما در کلینیک جلوه ماندکار، تمام دستورالعمل های لازم را به شما ارائه می کنند. این دستورات ممکن است با توجه به نوع روش کاشت مو، (FUT یا FIT یا ترکیبی) کمی تفاوت داشته باشند، اما عمل به آنها در موفقیت نتیجه کاشت مو بسیار مهم است.

بعضی از دستورات مشترک در تمام انواع کاشت مو، به شرح زیر است:

* سیگار کشیدن را حداقل 24 ساعت قبل از عمل جراحی متوقف کنید. سیگار کشیدن می تواند بر اثر زخم و ترمیم آن تاثیر زیادی بگذارد و همچنین بهبودی شما را تحت تأثیر قرار دهد. اگر نکشیدن سیگار، شما را آزار نمی دهد، تا ۷ روز بعد از عمل جراحی آن را متوقف کنید.

* از سه روز قبل از جراحی، الکل مصرف نکنید. بهتر است اگر یک هفته قبل از عمل جراحی، نوشیدن الکل را متوقف کنید.
* نیاز به اصلاح یا تراشیدن سر قبل از روز عمل نیست. تکنسین های کلینیک، قبل از شروع عمل، این کار را انجام می دهند.

* پیشنهاد می شود پوست سر خود را حدود یک یا دو هفته قبل از عمل جراحی ماساژ بدهید. این کار را برای حداقل 10 دقیقه در روز یا حداکثر 30 دقیقه در صورت امکان انجام دهید. این عمل به تسکین و ترمیم پوست کمک شایانی می کند و به جریان خون در منطقه سر بهبود می بخشد.

* اگر شما از ماینوکسیدیل استفاده می کنید، حتما مشاور و پزشک کلینیک را از این امر مطلع کنید.

* ممکن است توصیه شود قبل از عمل، از آنتی بیوتیک ها استفاده کنید تا از ابتلا به عفونت جلوگیری شود. در صورت وجود حساسیت یا مورد خاصی، حتما مشاور و پزشک کلینیک را مطلع سازید.

آماده سازی برای پیوند مو - راهنمای جراحی کاشت مو- بخش ۲

* دو هفته قبل از عمل جراحی، مصرف آسپرین یا داروهای ضد التهاب، مکمل های مولتی ویتامین / معدنی یا مکمل های گیاهی را متوقف کنید. اگر در اثر بیماری خاصی، نیاز به مصرف دائمی این داروها دارید، حتما آن را به اطلاع پزشک و مشاور کاشت مو برسانید. قبل از عمل کاشت مو خود، با پزشک معالج خود در این زمینه مشورت کنید.

* دو هفته قبل از عمل از مصرف داروهای ضد افسردگی، بتا بلوکرها و داروهای رقیق کننده ي خون خود داری کنید. اگر در اثر بیماری خاصی، نیاز به مصرف دائمی این داروها دارید، حتما آن را به اطلاع پزشک و مشاور کاشت مو برسانید. قبل از عمل کاشت مو خود، با پزشک معالج خود در این زمینه مشورت کنید. از مشاورین و پزشک کلینیک بخواهید در مورد داروهایی که می توانید و نمی توانید در زمان عمل کاشت مو استفاده نمایید به شما اطلاعات کافی بدهند.

کاشت خوب و نتیجه ي عالی، بستگی به سن شما دارد. در کلینیک جلوه ماندگار، مشاور و پزشک شما، در این مورد با شما گفتگو خواهند کرد و ممکن است از پذیرش شما به خاطر سن پایین یا بالا، اجتناب بورزند. دقت کنید که این مسأله، در کیفیت عمل کاشت مو و نتیجه ي آن بسیار مهم است.

پس از جراحی چه اتفاقی می افتد؟
بعد از جراحی، به شما یک دستورالعمل برای بعد از عمل جراحی در مورد خوراکی ها و داروها و اعمالی که در جراحی شما مؤثر هستند داده می شود. در انجام و پیروی از آن دقت لازم را داشته باشید.

مهم ترین و شایع ترین خطری که برای شما ممکن است اتفاق بیفتد، اصابت سر شما به چیزی است. مخصوصا زمانی که سوار ماشین و یا پیاده از آن می شوید. در این زمان، بیشترین دقت شما، ضامن کیفیت و نتیجه عمل کاشت مو شماست.
پیشنهاد بسیار خوبی است که چند روز بعد از کاشت را از کار مرخصی گرفته و استراحت کنید. سر شما دچار درد و تورم خواهد شد و احتمال زیاد نیاز به مصرف مسکن خواهید داشت. به این ترتیب برای از بین بردن این وضعیت و اجازه دادن به درمان زخم خورده، زمان به دست خواهید آورد. قبل از روز عمل کاشت مو، این مسأله را برنامه ریزی کنید.





:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 آبان 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: